free-shipping-icon
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח 10% הנחה על היתרה בסל הקניות לנרשמים חדשים בהקלדת קופון
free-shipping-icon
בלוג

פיג’מה, חלוק בית וכותנות, יתרונות לבישת פיג’מה במהלך יום עבודה מבית

שלוש תמונות של דוגמנית המדגמנת פיג'מות
דוגמנית עם פיג'מה ורודה

פיג’מות כבר לא מיועדות רק ללילה, היום פיג’מות הן פריט לבוש אופנתי לכל דבר ועניין, הן נוחות מאוד לעבודה מהבית, מעוצבות ומותאמות גם לפגישות זום, בזמן עבודה מהבית. הכנו עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הפיג’מה המושלמת עבורך

בחרי את הבד הנכון עבורך

לרכישת פיג’מה, בדומה לרכישת מצעים, יש משמעות למגע של הבד על הגוף. לכל אחת יש העדפות לגבי סוגי בדים. הבד הנכון עבורך חשוב כיוון שאת צריכה להרגיש נוח בפיג’מה בכדי שהשינה  שלך תהייה נינוחה וגם כאשר את לובשת אותה בבית. לכל אחת עדיפות שונה, יש המעדיפות בדים חמים, ויש המעדיפות בדים קלילים. ללא תלות בעונת השנה, תמיד כדאי לבחור בבד קל משקל. בדי ג’רסי אווריריים הם בחירה מצוינת בגלל יכולת הנשימה שלהם, אבל גם בדי סאטן יכולים להתאים למי שאוהבת את התחושה היוקרתית.

גם בחורף לא מומלץ לישון עם פיג’מות חמות מידי ומסורבלות, זה עשוי להפריע לשנת הלילה. אם אתן מצוידות בשמיכת פוך איכותית שמבודדת היטב את הקור, אתן יכולות להתפנק עם פיג’מה קלילה שלא תגרום להזעות לילה.

בחרי פיג’מה נוחה

חשוב שהלבשת בית ופיג’מות  יהיו מעט רופפות, בגד צמוד מידי עשוי להגביל אותך ולהפריע במהלך השינה.

זה נכון במיוחד לגבי פיג’מות הכוללות כפתורים ורוכסנים. התוספות הקטנות האלה עשויות להוסיף סגנון, , אבל חשוב לוודא שהתוספות הללו לא פוגעות בנוחות שלך.

תמצאי את הסגנון שאת הכי אוהבת

פעם פיג’מה הייתה פריט שלובשים לפני השינה. היום כבר ברור שעם פיג’מה נוחה ונעימה, אפשר להעביר יום שלם בבית ובסטייל. הפיג’מות הן פריט לבוש אופנתי לכל דבר ועניין וקיים מגוון רחב של עיצובים .

בדומה לכל פריט אופנה שאת רוכשת, פיג’מות הן בחירה המבוססת על טעם וסגנון אישי. יש נשים שמעדיפות לישון עם מכנסיים קלים וחולצות טריקו , אחרות מעדיפות פיג’מה עם מכנסיים וחולצת כפתורים למראה קלאסי יותר ויש נשים שמכורות לכותונת לילה. חלק מהעיצובים נראים כל כך טוב שיש אפשרות לשלב אותן ביום-יום מבלי שמישהו יבחין שמדובר בפיג’מה.

באמצעות הפיג’מה המתאימה, תוכלי אפילו לקיים שיחות זום ולגרוף מחמאות ואל תתפלאי שאף אחד לא ישים לב שאת לובשת  פיג’מה

איך לבחור פיג’מה שתהיה מושלמת בשבילי

פיג’מה עשויה מבד סאטן בעיצוב אלגנטי תעניק מראה יוקרתי  ואילו פיג’מת ג’רסי תעניק מראה  נינוח ומשוחרר.

בעיצוב מכופתר, הפיג’מה תיראה כחולצת ערב מעניינת ושיקית, ובשיחות וידאו היא תעבור מסך בצורה מושלמת.

חלוק לאישה, יעניק נוחות מקסימלית בכל הנוגע לשהות בסביבה הביתית.ואילו כותונת הלילה תיתן מראה של שמלה לכל דבר, היא תאפשר את ההרגשה של “ללכת עם ולהרגיש בלי”. היא תעניק מראה של שמלה, אבל בפועל, היא כותונת נעימה ורכה המתאימה לשנת לילה חלומית וכבגד בית נעים, מחמיא ואלגנטי.

הפיג’מות הפופולריות ביותר

פיג’מות נשים קיימות היום במגוון רחב של עיצובים ושילובים, ומתוך המגוון הרב, דווקא פיג’מה סאטן, היא הפופולרית ביותר בקרב נשים, ולא במקרה.

בד הסאטן שייך לאליטה של הבדים בייצור פיג’מות לנשים, הוא מאוד נעים על הגוף, מחמיא למבנה הגוף, הוא מבריק ובעל מראה יוקרתי שמתאים בעיקר למי שרוצה להיראות במיטבה גם בלילה, ולכן נשים רבות מעדיפות לרכוש פיג’מה סאטן.

פיג’מה מבד סאטן קיימת במספר וריאציות וביניהן – כותונת, שמלה, חלוק בית לאישה, סט חולצה ומכנסיים.

הבחירה בסגנון היא בהתאם להעדפות האישיות ולנוחות הרצויה שתתקבל מלבישת הפיג’מה.

עבודה מהבית עם פיג’מה

 פיג’מות מתאימות ליציאה החוצה לטייל עם הכלב או לזרוק את האשפה,  ואפילו להיפגש עם חברה, אנחנו  אוהבות  להישאר עם בגד נוח שנעים לנו להתנהל אתו במרחב הביתי וללבוש אותו לאורך היום.

אנחנו לא סתם  בוחרות להישאר בפיג’מה, היא מעניקה לנו נוחות, חמימות, רכות והרגשה משוחררת מאשר ג’ינס, חולצה מכופרת או ג’קט.

היתרונות בלבישת פיג’מה

קיים מגוון רחב מאוד של פיג’מות, חלקן מעוצבות כמו בגדים רגילים לחלוטין, רק שבהשוואה לבגדים רגילים, הן מותאמות בצורה מיטבית לסביבה הביתית ומאפשרות גמישות ונוחות מקסימלית. עידן הקורונה תרם רבות ללגיטימיות של הפיג’מות כהלבשת פנאי מעבר לשעות השינה,  והמהפך שהן עברו ממשיך איתנו גם היום.

פיג’מות בעיצוב וייצור ישראלי איכותי

פיג’מות שמיוצרות בישראל הן לא רק גאווה מקומית, אלא מסייעות להרבה מאוד עסקים שמעורבים בשרשרת הייצור והאספקה. בנוסף, אנחנו מכירים הכי טוב את הצרכים של הקהל הישראלי  , את שיקולי מזג האוויר וסוגי הבדים המתאימים ביותר לאקלים בישראל. איכות הבד בייצור ישראלי וההקפדה על הפרטים הכי קטנים, היא זו שמאפשרת את ההתאמה המושלמת של פיג’מה לנשים ישראליות..

 

פריטים שבטוח תאהבו

כותונת סאטן תומר

כותונת סאטן תומר

 99.00

Variation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation ImageVariation Image
 
 
 
הוספה לסל