free-shipping-icon
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח 10% הנחה על היתרה בסל הקניות לנרשמים חדשים בהקלדת קופון
free-shipping-icon
בלוג

עוברים דירה ? אלו חמשת מוצרי הטקסטיל שכדאי כבר להכניס הביתה

באנר כתבה עוברים דירה

מעבר לבית חדש/אחר, הוא בהחלט רגע מרגש עבור כל אחת ואחד מאתנו. בין אם מדובר בדירה שכורה או בבעלות פרטית, זו הזדמנות לתת לבית את הטאצ’ האישי כך שנרגיש בבית. הדרך הקלה ביותר היא בבחירת פריטי טקסטיל מתאימים שיעטפו את הבית באופי ובחמימות – החל מבחירת מצעים ומגבות ועד כריות נוי ייחודיות שישדרגו את מראה הבית והאווירה. כדי לעזור לך להשיג את המראה והתחושה הנחשקת, אספנו עבורך מוצרי הטקסטיל בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להפוך דירה לבית של ממש.

שטיחים

בשלב הראשון, אנו מציעים לך לגשת למצע הבסיסי והגדול ביותר בבית – הרצפה. בין אם הבית מרוצף בפרקט, ריצוף שיש או קרמיקה או אפילו אריחים מצוירים – שטיחים הופכים כל סביבת מגורים לאווירה ביתית. אין תחליף לרכות שנפגוש במגע כפות הרגליים עם השטיח. בחדרי השינה, אפשר להניח שטיחונים לצד המיטה עבור קימה נעימה במיוחד בחורף. גם בחדרי הרחצה שטיחונים מוסיפים הרגשה חמימה וביתית. 

מצעים

כניסה לבית חדש היא הזדמנות פז להשקיע מחדש בסט מצעים איכותי שיאפשר לנו לתת לבית תחושת התחדשות. בכל הקשור לטקסטיל בחדר השינה, ניתן למצוא מגוון סוגי בדים של מצעים עבור חדר השינה: סט מצעים מסאטן כותנה, כותנה, ג’רסי ועוד. העיצובים מגוונים ולא תאמינו כמה השפעה יש לסט מצעים על נראות החדר כולו. בין אם בוחרים בקו עיצובי מינימליסטי בצבע לבן או בסט דיגיטלי מודפס עם נוכחות גדולה, השינוי יהיה משמעותי.

מגבות גוף ופנים

אולי הפעם, במקום לנייד את ערמת המגבות שלנו באופן אוטומטי בין הבתים והדירות שעברנו עד כה, נשקיע במיונן? מגבות שהתבלו, מומלץ לזרוק למחזורית הבגדים ומגבות שפחות אוהבים, לתרום למגוון ארגונים. כניסה לבית, זו בדיוק ההזדמנות לבחור מגבות עם כושר ספיגה גבוה, איכות אשר יחזיקו לאורך זמן.

להתאים את הווילונות האידיאליים לבית החדש

ווילונות מהווים אלמנט משמעותי בחלל בזכות המפגש הישיר עם האור הטבעי שמגיע מבחוץ, כיוון הרוח המשפיע על תנועתו וגורמים רבים אחרים. כאשר אנו עוברים בית, מומלץ להקדיש מחשבה לבחירת הווילונות המתאימים ביותר, תוך התחשבות בתנאי המוצא. אם מדובר בבית ללא שמש ישירה, ייתכן ויתאימו ווילונות קלים ואווריריים שיאפשרו את הפרטיות הדרושה, מבלי לפגום באור העדין המסתנן אלינו הביתה. אם מדובר בחדר הנהנה משמש ישירה ומוצב בכיוון מזרח, אנו ממליצים על ווילונות האפלה.

כריות נוי

לכריות נוי יעילות רבה בעיצוב הבית, שילובן בחלל הופך כל ספה, כורסא או מיטה למלאת חיים. יחד עם זאת, חשוב להתאים לכל רהיט את סוג הכרית המתאימה לו על מנת להוסיף לו אישיות וצבע שיתאים לסגנון עיצוב הבית כולו, ואף יוסיף צבע ורעננות. ניתן להוסיף סט כריות זהה או לערבב כמה סוגי כריות ועל ידי כך לשלב כמה גוונים שונים בעיצוב הבית. מעצבי פנים רבים ממליצים על גישת הערבוב, וממליצים להשתמש בהדפסים וצבעים חמים למתן חיות והרגשה ביתית.

מפות שולחן

מפת שולחן איכותית ויפה תורמת רבות לחוויית האירוח בעיני המארח אך יותר בעייני האורחים. בין אם מדובר בארוחת בוקר מפנקת או סעודת יום שישי למפת השולחן תפקיד חשוב שמסמל חגיגיות, ישנם מגוון סוגי מפות וכל אחת יכולה לשמש לאירוע אחר. מפה לבנה מסמלת חגיגיות, ומפות צבעוניות משמשות לעיצוב הבית במהלך ימות השבוע. מפת שולחן נקיה ויפה תשמש בסיס מושלם ליצירת האווירה הנכונה כאשר מגיע אורח, ובנוסף תשמור על השולחן מלכלוך וכתמי יין. יש חשיבות רבה לשימוש במפות שולחן שעברו תהליכים לדחיית נוזלים וכתמים, תהליך שמייצר שכבת הגנה למפה ומסייע לדחיית כתמים.

להשקיע באביזרים הנכונים 

עולם הבית כולל שימוש באביזרי טקסטיל שונים לצד מגבות ומצעים, שיכולים לעזור לנו לבטא מעט מן האישיות והתפיסה העיצובית שלנו. כריות נוי יכולות לשמש אותנו בשני מישורים משמעותיים: אסטטי ופונקציונאלי. כרית נוי מרפדת את הספה או הכורסא בסלון ומשמשת גם כפריט טקסטיל מעוצב וייחודי המעשיר את מראה הבית הכללי. בדומה לכריות נוי, גם מפת שולחן יכולות להשלים את מראה פינת האוכל

לסיכום, בכל הקשור לעולם הבית ולטקסטיל איכותי, אין ספק כי מגבות, מצעים ואביזרים נוספים מסייעים לנו להגדיר מחדש את האווירה הנעימה בבית. מרגע שנשיג את האווירה הביתית שביקשנו לעצמנו, הדרך לחיים נינוחים בבית החדש כבר סלולה לפנינו.   

♥HOME, SWEET HOME ♥

 

פריטים שבטוח תאהבו

מגבת לבנה דגם נעם

מגבת לבנה דגם נעם

 39.00 129.00

Variation ImageVariation ImageVariation Image
 
הוספה לסל