free-shipping-icon
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח 10% הנחה על היתרה בסל הקניות לנרשמים חדשים בהקלדת קופון
free-shipping-icon
בלוג

המגבות שחובה להחזיק בכל חדר רחצה

מגבות לבנות עם עלה ירוק
מספר מגבות בצבעים כחול וירוק. דוגמא של פסים מספר מגבות על שרפרף בצבע שחור או לבן זוג מגבות ורוד עתיק ולבן פרחוני מארז 4 מגבות ידיים דלה

אנחנו מתחילים בו כל בוקר ומסיימים בו כל ערב, הוא המקדש של שגרת הטיפוח שלנו והחלל האינטימי ביותר שלנו. לכן, אין כל פלא שחדר רחצה מפנק ומאובזר הוא עמוד התווך של חוויית מגורים נעימה. כדי שאכן נוכל למצות ממנו את המיטב ולהרגיש הכי בבית שרק אפשר, חשוב שיעמדו לרשותנו אביזרים איכותיים ושמותאמים לצרכים שלנו.

מגבות באיכות גבוהה, ממגוון סוגים שיותאמו לכל השימושים שלנו – מרחצה ועד לטיפוח, הן חלק בלתי נפרד מחוויית השימוש המושלמת בחדר הרחצה. כאן, סקרנו עבורך כמה מסוגי המגבות שכל בית צריך.

מגבת פנים

זהו ללא ספק אחד האביזרים המרכזיים המשמשים אותנו בחדר הרחצה. בכל בוקר שאנו שוטפים את הפנים שלנו, ממתינה לנו מגבת פנים נקיה ורעננה עמה נתייבש. כשמגבות הפנים שלנו עשויות מחומרים עדינים ורכים, כל פעולת ניגוב הופכת לתענוג. מטיפולי פנים או הסרת איפור ועד רחצת התרעננות של בוקר, שימוש במגבות פנים ייעודיות יכול לסייע בהגנה על עור רגיש מפני חשיפה לחלקיקים שעלולים לסתום נקבוביות או לגרות אותו.

מגבת גוף

כדי להבטיח שימוש נוח ויציאה נעימה מהמקלחת, חשוב שנבחר מגבת גוף שתהיה גדולה מספיק להיכרך סביב הגוף. מגבות מחומר טבעי ורך יעניקו מגע מלטף ונעים, יכולת ספיגה גבוהה וייבוש מהיר לאחר המקלחת.

מגבת שטיחון לרצפת האמבטיה

שטיחון לאמבטיה מהווה תוספת פונקציונלית אך מלאה בסטייל לכל חדר אמבטיה, עם מגוון נרחב כל כך של עיצובים, צבעים וחומרים גלם הקיים היום, קל מתמיד לשלב את שטיחון האמבטיה שלך בעיצוב המקלחת. זוהי דרך נהדרת לשמור על רצפת האמבטיה יבשה ונעימה, למנוע החלקה ולהוסיף עוד נגיעה של צבע.

מגבת לידיים

מגבת ידיים היא מוצר חובה לחדרי הרחצה והשירותים שאנו מקצים עבור אורחים. המגבות הקטנות והעבות מציעות חוויה מפנקת ונעימה בהרבה מעוד מגבת מטבח סטנדרטית. אין ספק שכדי להעניק לאורחים שלנו חוויית אירוח נעימה, שווה להשקיע.

מגבת ראש

מגבות ראש הן אמצעי נהדר לייבוש השיער במהירות לאחר המקלחת. הגודל של מגבת הראש הוא אידיאלי לליפוף סביב השיער ומאפשר להתייבש בנוחות מבלי שניאלץ לעטוף מגבת רחצה ענקית על הראש. מגבות הראש עשויות לרוב מחומרים המתייבשים במהירות, כך שהן יישארו רעננות ונעימות לאורך זמן. מגבת ראש מגיעה כיום במגוון רחב של גדלים בהתאמה לאורכי שיער שונים.

חלוק רחצה

אין הרבה חוויות מענגות כמו לצאת ממקלחת מרעננת ולהתעטף מיד בחלוק מגבת רך, צמרירי ומחמם, בעיקר בחודשי החורף כשאנו רק מחפשים היכן להתכרבל. אנו ממליצים לקחת בחשבון את המידות שלך בעת רכישת חלוק הרחצה כדי להבטיח נוחות מקסימלית. יש לקחת בחשבון הן את אורך החלוק עצמו, הן את אורך השרוולים ורוחב הכתפיים.

כיצד נשמור על המגבות לאורך שנים?

אז בחרנו את כל המגבות שנדרשות לחוויית מגורים מפנקת ונעימה. עכשיו, רק נותר לתחזק אותן היטב, כדי שנוכל למצות מהן את המיטב שנים קדימה. אלו כמה טיפים קטנים ופשוטים שיעשו הבדל גדול.

לכבס את המגבות בנפרד

באופן גורף, מומלץ לייעד עבור המגבות שלנו מכונה משל עצמן. חשוב שנזכור, הבגדים שלנו נושאים עליהם ריכוז גבוה של חיידקים. כדי להבטיח שאלו לא יעברו מהגרביים והתחתונים למגבות שלנו, בעלות כושר הספיגה הגבוה, כדאי לבצע הפרדה ברורה בין הפריטים.

כל כמה זמן לכבס את המגבת?

על אף התועלות הרבות שמביאות עמן המגבות, מדובר גם בכר פורה להצטברות חיידקים בבית. המבנה הייחודי של האריג, יכולת הספיגה והסביבה הלחה, כל אלו דורשים שנקפיד לכבס אותן לעתים קרובות. התכיפות האופטימלית לכיבוס המגבות הוא כל 3-4 יום. מומלץ לכבס בטמפרטורות גבוהות ולייבש אותן באופן יסודי.

לנער לפני הייבוש

אריג מגבת הוא בעל מבנה ייחודי. אם נתבונן בזכוכית מגדלת על הבד, נראה שהוא עשוי לולאות-לולאות. במהלך הכביסה, לולאות אלו משתטחות וכושר הספיגה של המגבת נפגם. ניעור הבד יפתח את הקשרים ויאפשר למגבות להתייבש מהר יותר ולשמר את יכולת הספיגה.

קנית מגבות חדשות? כדאי לכבס אותן לפני השימוש

המגבות מגיעות מהמפעל לעתים קרובות עם ציפוי המעניק להן ברק. ציפוי זה משפיע משמעותית על יכולת הספיגה. כיבוס המגבות לפני השימוש, עם הגיען אלינו, יבטיח שנוכל למצות את המיטב מכושר הספיגה וליהנות מהן לאורך שנים.

 

פריטים שבטוח תאהבו

מגבת פנים דגם יפו – ARAD OUTLET
ערד אאוטלט

מגבת פנים דגם יפו – ARAD OUTLET

 49.00

הוספה לסל