free-shipping-icon
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח 10% הנחה על היתרה בסל הקניות לנרשמים חדשים בהקלדת קופון
free-shipping-icon
בלוג

איך לבחור מצעים למיטה זוגית

עיצוב מצעים למיטה זוגית וסביבת המיטה
מצעי מור סאטן כותנה שחור עם פרחים צבעוניים מצעי פלנל כותנה לבן עם עלים מצעי נופר סאטן כותנה סגול

למצעים יש תפקיד חשוב בחדר השינה שלנו. הם מהווים פריט דומיננטי בהיבט העיצובי של החדר ועשויים לשנות בצורה דרמטית את האווירה ואת המראה. מה גם, שהמגע שלהם משליך על הנוחות ועל חווית השינה שלנו. רוצים להתחדש עם מצעים חדשים למיטה זוגית? מתלבטים מה בדיוק לקנות? קבלו טיפים מנצחים לבחירת מצעים חכמה ומוצלחת.

טיפ 1: להכיר את האופציות כדי לבחור

כדי לבחור נכון צריך להכיר את האופציות המוצעות. יש סוגים שונים של מצעים. לכל סוג מאפיינים וייחודיות. אם לא נכיר ונתמצא, איך נדע אילו מצעים מתאימים? בואו ונכיר אותם.

מצעי סאטן כותנה:

 המילה סאטן מוגדרת בטעות כסוג בד, כשלמעשה מדובר על שיטת אריגה מיוחדת. באריגה קלאסית, כל חוט מושחל מעל חוט וכך נוצר האריג. ואילו באריגת סאטן, כל חוט מושחל מעל לארבעה חוטים. נוצרת אריגה אלכסונית וצפופה, מה שמשפיע על הרכות ועל הברק של האריג. אריגי סאטן מזכירים ברכות שלהם משי. מצעים מסאטן כותנה נחשבים למצעים נעימים, רכים ומלטפים במיוחד. מבחינת צפיפות החוטים הטווח המקובל הוא בין 200 ל- 500 חוטים לאינץ’. ככל שהצפיפות גדולה יותר, כך איכות הבד גבוהה ועמידה בכביסות חוזרות ונשנות. יש אומרים שמי שמתרגל לישון על מצעי סאטן כותנה יתקשה לישון על מצעים עשויים מבד או אריג שונים. זו חווית שינה ברמה אחרת – פינוק ורכות בכל לילה מחדש.

מצעי פרקל 

פרקל הוא סוג אריגה מיוחד שנועד עבור ייצור מצעים בעלי תכונות מיוחדות. צפיפות האריגה במצעי כותנה פרקל נעה בין 144 ל – 500 חוטים באינץ’. מדובר באריגה קלאסית של חוטי שתי וערב, אלו אריגים אווריריים המקנים לאריג טקסטורת מגע כותנה נעים ורך.

מצעי כותנה ג’רסי

ג’רסי הוא בד שלמעשה מיוצר בשיטת סריגה ולא אריגה. בדרך כלל, הסריגה מתבצעת עם סיבי כותנה. הבד נחשב לגמיש, מבודד, רך ונוח במיוחד (מאד מזכיר את בד הטריקו). אחד היתרונות הנוספים לבחירת סוג בד זה הוא הגמישות אשר מאפשרת פריסה מיטבית של סדין הגומי על המזרן. בזכות יתרונות אלו, רבים מאיתנו בוחרים במצעי ג’רסי. המצעים המופיעים באתר תחת קטגוריה “מצעי ג’רסי” מגוונים מבחינת דגמים וצבעים, וחווית השימוש מעולה.

מצעי פלנל 

אין דומה להרגשה כשנכנסים למיטה ומצעי פלנל בה בלילות החורף הקרים: הרגשת חמימות נעימה. ניתן למצוא כיום מצעי פלנל שעוברים תהליכי שיפור אשר נועדו לאפשר שחרור של סיבי הכותנה, ובכך מגדילים את נפח האוויר שלכוד בכיסי האוויר שבאריג. מצעי פלנל איכותיים מיוצרים מ-100% חוטי כותנה.

טיפ 2: לבחור איכות ורמת צפיפות 

כשאנו בוחרים מצעים, חשוב לשים לב לצפיפות החוטים. צפיפות החוט משפיעה ישירות על עמידות הבד. אמנם כל אריג נשחק במהלך הכביסות, אך ככל שצפיפות החוט גבוהה יותר, כך השחיקה תהיה איטית יותר, והמצעים ישמרו על מראה טוב לאורך זמן. כשאנו מחפשים מצעים איכותיים, אחד המדדים בנוסף לחומר הגלם ממנו עשוי האריג הוא בהחלט צפיפות החוטים לאינץ’. אולם, גם מצעים בעלי צפיפות בינונית-נמוכה, שמיוצרים מסיבי כותנה יהיו איכותיים ועמידים לאורך זמן.

טיפ 3: עיצוב וסגנון מתאימים לנו אישית ולחדר

בהחלט נוכל להבין כי מצעים משפיעים על הנראות והאווירה של חדר השינה. החדר לובש אדרת חדשה בכל החלפת מצעים. לכן, כבר בעת קניית המצעים, כדאי שנחשוב על האווירה שנרצה בחדר, על הצבעים שמתאימים לרהיטים. כמובן שאפשר לגוון בין מצעים לבנים לבין מצעים צבעוניים בעיצובים שונים. כך שבכל החלפת מצעים, החדר משנה את הלוק, ואנו נהנים מאווירה מגוונת ומאפשרת. ככל שקיים מגוון מצעים, אנו יכולים לבחור אווירה חדשה כל פעם מחדש.

טיפ 4: קלאסי, מודרני וגם מצעים לבנים

מצעים יכולים להיות קלאסיים בעיצוב פרחוני בגוונים עדינים, או מינימליסטיים, חלקים ובצבעים בהירים. מצעים לבנים נחשבים למצעים פופולאריים ומאפשרים ניטרליות בעיצוב החדר. קיימים גם מצעים בעיצובים מודרניים, כאלו שמשלבים צורות הנדסיות או אלמנטים טרנדיים אחרים. תמיד כדאי לגוון בסגנונות, ויחד עם זאת להישאר נאמנים לטעם האישי.

 

פריטים שבטוח תאהבו

מצעי פלנל כותנה פרוסט

מצעי פלנל כותנה פרוסט

 499.00 659.00

Variation ImageVariation Image
הוספה לסל